Telefon: 683283182
Email: h.gula-kubiszewska@wnb.uz.zgora.pl
Pokój: , bud. A-13
Samoregulowane uczenie się motoryczne i optymalizacja procesu nauczania- uczenia się motorycznego: nabywanie umiejętności ruchowych, strategie poznawcze i metapoznawcze w uczeniu się motorycznym, efekty dydaktyczne samoregulowanego uczenia się motorycznego, trening umiejętności samoregulacyjnych w nabywaniu umiejętności ruchowych, Strategia Programowania Wewnętrznego (SPW) do nauki czynności ruchowych, strategie wizualizacyjne i werbalizacyjne w procesie nauczania- uczenia się czynności ruchowych;
Zachowania zdrowotne i ich uwarunkowania u osób w różnym wieku: aktywność fizyczna dzieci i młodzieży, dorosłych i osób starszych a deklarowane zachowania zdrowotne, sprawność fizyczna, motoryczna i funkcjonalna a nawyki zdrowotne ludzi w rożnym okresie życia, aktywność fizyczna człowieka a satysfakcja z życia w kontekście preferowanych wartości warunkujących szczęście osobiste (młodzież, studenci, dorośli, osoby starsze, sportowcy), aspekt edukacyjny i behawioralny zachowań zdrowotnych, aktywność fizyczna i jej uwarunkowania psychologiczne;
Jakość kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego: funkcje praktyk pedagogicznych, przygotowanie studentów do realizacji programu szkolnego wychowania fizycznego na rożnych etapach edukacji szkolnej, nowa jakość praktyk pedagogicznych w szkołach, efektywność kształcenia studentów do pełnienia funkcji nauczyciela wychowania fizycznego w szkole, umiejętności studentów w zakresie operacjonalizacji programowych treści edukacyjnych w jednostce metodycznej.
Poziom kompetencji zawodowych a planowanie kariery zawodowej przez studentów kierunku wychowanie fizyczne: opinie młodzieży akademickiej na kierunku wychowanie fizyczne na temat obrazu własnej kariery zawodowej, oczekiwania zawodowe studentów oraz trudności w znalezieniu pracy zgodnej z wykształceniem, wybór wartości cenionych jako "kotwice" przyszłych sukcesów w karierze zawodowej, refleksyjna postawa studentów akademii wychowania fizycznego wobec swojego wizerunku zawodowego.